Oleh dzul
03-Mar-2005 11:37:52
Assalamu'alaikum
Warga MM yang dirahmati Allah. Kita di cipta utk beribadat. Jadikanlah amalan hidup kita sebagai ibadat.
Kat sini saya nak bagi satu doa utk korang semua hafal dan amal... doa kentut... semua orang kentut tul tak?
ada orang yg sikit sikit kentut... sikit sikit kentut... banyak tul angin dia... sikit sikit "brooot"... sikit sikit "breeet" dan kadang kadang tu "proooooooooooooot"... uiks 6 harakat la pulak...
kentut banyak mana pun tak guna kalo tak baca doa ni pas kentut... doanya "Allahummarihi fi fahmi syaitan"... bila doa ni dibaca maka kentut anda akan masuk ke mulut syaitan... kalo tak baca doa ni kentut dia masuk balik mulut sendiri atau mulut orang lain... kalo dengar orang kentut pun boleh baca doa ni... supaya kentut dia tak masuk dalam mulut kita... kalo tak, dapat bau je la tapi tak dapat pahala... dahla kentut tak beradab... rugi woooo...
hafal dan amal doa ni... bukannya gelak je
webmaster@mymasjid.net.my